23.10.2017 
şehir rehberi
 
kültür-sanat
Anneler Günü
Babalar Günü
Ramazan Özel
Yilbasi Özel
Sevgililer Günü
Konserler
Etkinlikler
Tiyatrolar
Opera&Bale
Sergiler
Kurslar
yeme-içme
Gözde Mekanlar
Kahvaltı-Brunch
Balık Mekanları
Gece Rehberi
Restoran Arama
Cafe-Bar Arama
Yemek Tarifleri
gezi
Boğaz Tekne Turları
Yakın İstanbul
Semtler
Eski İstanbul
Konaklama
hobi&spor
Spor
Yüzme Havuzları
Yaz Okulları
röportaj
Pinhani
Enis Karslıoğlu
Murat Makar
Yüksek Sadakat
Ayşenur Yazıcı
Hüseyin Köroğlu
Tuncay Takmaz
Dervis Zaim
Ömer Albayrak
Çelik Gülersoy
Mehmet Ali
Bulutsuzluk Özlemi
Ceyhun Yılmaz
Yusuf Ahmet Kulca
Başaran Ulusoy
Mario Levi
Sunay Akın
Tüm liste...
alışveriş
Alışveriş Merkezleri
 Akciğer

Akciğer oyunu aralık ayında Zorlu Performans Sanatları Merkezi'nde sahnelenecek.

Ölümü yenmenin bir yolu da- belki de şimdilik bildiğimiz tek yol- neslin devamını sağlamak değil midir? Bizden sonra devam edecek dünyaya, bizden bir parça bırakmak. O parça da bizi biz yapan şeylerden hiç değilse birazının bu dünyada kalmaya devam edeceğine inanmak. Ben çocuğumda yaşayacağım! Ve dünyada kalmaya devam edeceğim.

Belki de sırf bu yüzden -bilincine varmadan- çocuklarımızı, bize benzemesi, bizim gibi davranması için bu kadar zorluyoruz. Gelecek dünyada onlarda var olmayı garanti altına almak için.

Peki ya bu gelecek dünyanın, bizim yaşam süremiz içinde yok olacağına dair bir kuşkumuz oluşursa. Hadi daha somut söyleyelim; iklim değişikliğinin insan hayatını bizim yaşam sürecimiz içinde yok edebileceği ihtimalinin çok ciddi bir olasılık olduğunu öğrenirsek, yine de çocuk yapar mıyız? Yapmaya kalkarsak bunu nasıl rasyonelize ederiz? Nasıl akla uydururuz? Ya da yapmamaya karar verirsek, milyonlarca senelik bu dürtüye nasıl karşı koyarız? Bu karşıtlık Akciğer ’de; bir gerçeği görmek ve görmezden gelmek arasında bir ileri, bir geri gidip gelen çaresiz bir çifte kara komedinin kumaşını dokuyor. Akciğer; iklim değişikliği eşiğinde ki bir dünyada, yok olma tehlikesi ile karşı karşıya kalan insanoğlunun bu sorusunu, ironik bir klişe ile soruyor; “Çocuk yapmalımı yapmamalı mı? İşte bütün mesele bu?

Bu soru, bir çiftin içine düştüğü boşluğu ima eden boş bir alanda, delicesine dönüp duruyor. Sorunun sorulduğu ana sıkışmış bu çift, bu sorunun olası binlerce cevabının yarattığı karmaşa ile bir kaosa doğru hızla ilerliyor. Ve bu kaos giderek oyun kendi zamanını ve mekanını inşa ettiği bir yapıya, bir düzene doğru evriliyor.

Yöneten: Mehmet Birkiye
Yazan: Duncan Macmillan
Çeviren: Barış Arman
Dekor – Işık: Cem Yılmazer
Kostüm: Şirin Dağtekin
Oyuncular: Engin Hepileri, Nergis Öztürk

Yer:Zorlu PSM - STUDIO
Zorlu Center, 34340,
BEŞİKTAŞ / İstanbul

Tarih : 26 Şubat 2017 Pazar 20:30
Bilet Satış Yerleri :biletix

     Diğer  Tiyatrolar 

Ahududu
Avrupa
Gulyabani
Hamlet
Hangisi Karısı
Kırkından Sonra
Kocamın Nişanlısı
Kürk Mantolu Madonna
Leyla'nın Evi
Otomatik Portakal
Sevgiler Alıyorum Eskici
Şatonun Altında
Vişne Bahçesi
Othello
Shirley
Yaşamaya Dair
Geç Kalanlar
Hisse-i Şayia
Kuşlar
Reis Bey
Bir Delinin Hatıra Defteri
Gölgesinde Çınarın
Macbeth
Şahane Züğürtler
Azizname
Bremen Mızıkacıları
Hansel ve Gretel'in Öteki Hikayesi
Kıyıya Oturmanın Böylesi
Sen İstanbul'dan Daha Güzelsin
Yaşamak Nazım Gibi
Köşe Yazıları
Benerci Kendini Niçin Öldürdü?
Anlatılan Senin Hikayendir
Patron
Akidezadeler


Kelime:
 
Tiyatrolar
Ahududu
Akidezadeler
Anlatılan Senin Hikayendir
Avrupa
Azizname
Benerci Kendini Niçin Öldürdü?
Bir Delinin Hatıra Defteri
Bremen Mızıkacıları
Geç Kalanlar
Gölgesinde Çınarın
Gulyabani
Hamlet
Hangisi Karısı
Hansel ve Gretel'in Öteki Hikayesi
Hisse-i Şayia
Kırkından Sonra
Kıyıya Oturmanın Böylesi
Kocamın Nişanlısı
Köşe Yazıları
Kuşlar
Kürk Mantolu Madonna
Leyla'nın Evi
Macbeth
Othello
Otomatik Portakal
Patron
Reis Bey
Sen İstanbul'dan Daha Güzelsin
Sevgiler Alıyorum Eskici
Shirley
Şahane Züğürtler
Şatonun Altında
Vişne Bahçesi
Yaşamak Nazım Gibi
Yaşamaya Dair
 
Ekim 2017
 
Pzr
Pts
Sal
Çrs
Prs
Cum
Cts
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 11
 12
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22
 23
 24
 25
 26
 27
 28
 29
 30
 31
    
       
Tarihi seç, etkinliği gör!..